Slamsiiightt

Slamsiga kiiillar är inte precis vad jag gillar mäst.
Men hur snygga som helst får de vara Justin bieber är min älskling,
jah har bara lust att ha ngn som han som man kan myzzahh med då man
känner sig ledsen eller besviken.
Jag har kollat ut en super mega dunder kille i 7B han har just börjat
han kom från någon stans långt upp i sverige. Gud så tur att för mig att han
flyttade just hit av alla ställen i värdeln♥♥♥!!!
Nästa vecka tror jag att jag frågar på han....
Hoppas viii ses snart
Angels Kiiisses
Varma Hjärtan
Manda♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ylva J

sv : snygg blogg ! tack dsm!

2010-05-02 @ 15:47:36
URL: http://ylvvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Your name söwt:
Stammis? ♥

♥ E-postadress: (bara vi ser den ♥)

♥ Blogg lr?:

♥ Skriv här! ^^:

Trackback
RSS 2.0