Vem där?

Just nu sitter jag med min kära syster och spelar "vem där?".

Det är ett super kul spel och det går ut på att gissa vem den andra spelaren är.
Men eftersom att turen alltid står på hennes sida förlorar jag hela tiden. Jajja, nog om det, här kommer vad jag köpte på staden idag, det är ju rea.
Jag var tvungen att ta bilden från internet för våran kamera HAR SAGT UPP SIG PÅ HELTID.
Topp - KlargrönDenna vackra blus är också modern och förespråkar ömmhet och romantik. Köpt på hm för 99 svenska riksdaler.
Denna tröja köpte jag också på rea, endast 37kr.Topp - Mörkgrå
Om ni undrar hur vi hade råd med det här så är det bara så att min pappa har sålt sverige lotter påp stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Your name söwt:
Stammis? ♥

♥ E-postadress: (bara vi ser den ♥)

♥ Blogg lr?:

♥ Skriv här! ^^:

Trackback
RSS 2.0