Älskade Didrick! ♥♥♥♥

Detta inlägg är bara till dig min elskade Didrick!♥ ( alla andra läs ej detta!!)
Du är söt och jag gillar dig ganska mkt... ♥
Du är alltid så snäll och go med mig och du älskar verkligen att leka med tåg. ♥
Du är alltid så smart och kan allt och inget. ♥
Jag gillar dig verkligen och hoppas att det alltid ska va vi, du och jag, vi mot världen. ♥

Jag höll på att skriva det här inlägget till dig Didrick! Men nu ångrar jag allt jag sagt till dig. Du sa till mamma Bodil att hon var snäll, jag blev så sårad! MIN MAMMA! Du kan ju inte flörta med andras mammor, speciellt inte min! Jag och Bodil och du skulle ju sälja jultidningar och åka till Finland för att fiska lax men nu får du inte följa med längre! Du får inte ens smaka laxen! Vi skulle ju fiska Lyx Lax men så sårar du mig! :'((((


Nån som vet vems vante det är? Det går faktixt att ringa mitt nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Your name söwt:
Stammis? ♥

♥ E-postadress: (bara vi ser den ♥)

♥ Blogg lr?:

♥ Skriv här! ^^:

Trackback
RSS 2.0