Jag tycker att det finns många anledningar till....

Att vara ute och leka fast det är minusgrader och snö.
Om du vill kom och hälsa på mig så kan vi äta jordnötter i våran soffa, någon dag.
Tisdag kanske.
Jag tycker också att det finns många anledningar till att bara softa.
Som att huden kan utveckla sina celler, och bli fulla av lyster, samtidigt som man själv bara myser.
Om du känner lika dant gå med i min heliga klubb på fejzbook.
Om du hellre känner för att äta mat, så har vi pölsa kvar från igår.
Eller om du får utslag av pölsa kan jag vara generös och bjussa på sill eller fattiga riddare.
Nu känner jag för att  dra ett streck:

Vi börjar om:
Jag har  shoppat idag det fick bli:
En snygg party klänning som jag även kommer på julafton.
Gina tricot.
MY OWN LADY GAGA LOOK!!
Jag älskar den , kommer från bikbok.
Denna är också från Gina tricot, en härligt vacker blus med stil!
DETTA härliga BYYXOR/JUMPERKLÄNNINGSPLAGG, äger jag.
Men det krävdes mycket övertalande.
Bara en bild på sööwtaste bruttorna i teverutan right now!!
// Manda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Oh men tack så mycket vad glad jag blir! Du har också en jätte fin blogg, fortsätt så! :D <3

2010-11-08 @ 09:03:09
URL: http://krumelluran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Your name söwt:
Stammis? ♥

♥ E-postadress: (bara vi ser den ♥)

♥ Blogg lr?:

♥ Skriv här! ^^:

Trackback
RSS 2.0