Högtalare<3

Min mamma kommer välja ett par högtalare till datorn, för hon har sålt jultidningar:
Min mamma är bara bäst!
En gång åkte jag och mamma på stan och då gick vi in på KapAhl, och då fanns det ett par
as fina sockar med Röd spets.
Mamma sa att de var väldigt dyra men om jag städar mitt rum och hänger tvätten varje gång resten
av året kommer jag få dom sockarna.
Har kommer ett inlägg till min mamma BODIL!
Mamma du är snäll och jag tycker att du är värd en aplåd.
Så alla som läser det här klappa åt min mamma!<33333
Här kommer en bild på en vante jag hittade ute.
SÅ någon som vet vem som äger den Ring mitt nummer<3
Idag fick jag veta att jag är alergisk mot nötter.
Men de här nötterna fick jag äta då jag fyllde år.
Gott va?
Och idag berättade mormor att hon kanske skulle odla ärtor nästa år.
Gud vad glad jag blev då jag fick höra det. För på älg jakten berättade
pappa att äror är bra för tarmarna, och jag älskar ju ärtot och plus så ska en av
mina barn heta Ärtur då jag blir stor.


KOlla vad sööet! <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<33
MIn älskade Didrick bli inte sur bara för han också är söt!
Nästa inlägg blir nog om Didrick och mej.
Kanske kommer det någon bild med en puss också.
Då kittlar det i magen för det blir nog lite pinsamt.
Men JAg vill bara berätta en sak för dig Didrick!
Jag älskar dig !
DU betyder allt och inget!
Jag tror att vi kommer  att leva lyckliga med varandra.
Jag älskar att gosa  med Didrick. Han ger så vänliga kramar.
Kisses to you Didrick.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Svaret kommer in på bloggen senare! :D

2010-09-17 @ 19:57:24
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Didrick

Awwwwh! såu söwtt assåwe!! <''''3 hlr meh dej elsk, dt kmr va duh å jah livett ut, eweryh time! (L)

duh å jah mot världen, duh å ja mot alla andra. vi är som gjorda föhr varandrah! ockk när jg sejjer dt så äer dt inge tjafs! äslarrh att mysah me rejj gmn :) <33 mst träffa dig nån dag framöver, kan du nästa torsdag? <3333333 skulle ju te jokkmock i helgen m, fammiljen. duvet söt.. mormor och morfar, dom ville juh så hjärna träffa dejh. :D tihihi, gullewtthh ÄLSKAR DIG! <33333 (L) Love ♥

ska bakah kärleksmums te nästa gång du kmr!?

du å jah bejjb, right? =)

awwiie, det här stycket blev långht, menn dt speler ingen som helst roll. gör allth förejj GUmms! <3

Pumpande Röda Hjärtan ♥

Din Älskade Didrick ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ love

2010-09-24 @ 23:49:53
Postat av: Fanny

Svar: Svaret finns på bloggen nu :D

2010-09-26 @ 22:18:07
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: nadjaa - ett liv, en dröm en stad ! ;*

Tack bff ! Varma, fluffiga, mjuka, läckra caramelos-hjärtan till dig! Hälsa Didrick! kitty hugs <33

2010-10-03 @ 23:02:01
Postat av: Fanny

Svar: kul att du är med, Om en liten stund kommer svaret upp! :D

2010-10-13 @ 21:50:41
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Your name söwt:
Stammis? ♥

♥ E-postadress: (bara vi ser den ♥)

♥ Blogg lr?:

♥ Skriv här! ^^:

Trackback
RSS 2.0