Godiskiosk,

Hej alla Kamrater ! Det är trrevligt med sommarstället i Friskusbyn. Där har jag befinnit mig i helgen.Det är min faster som har sin superduper mysiga stuga, mitt inne i skogen, precis vars en stuga ska vara. Mitt inskogen kan man junplocka färsk frukt som blåbär och solmogna persikor. Men det är ju bara på sommaren man kan gör det. Man har aldrig skunk tråkigt där för ma kan ju dansa runt flaggstången eller varför inte bara leta efter hemuler eller andra insekter i de förtjusande glimmande asparna.Löven susar med glittrande och susande flammor. Men i helgen har jag bara vattnat några träd i skogen som har snö på sig. Min faster mixade i hop en super god smojti (vet inte vad de heter) här har ni receptet. 11/4 epplä 5dl vatten med lite smak av gurka ( fyll ett glas med vatten och sätta lite gurka i det och låt det sedan stå i en timme) 1/2 citron 2tsk honung Sedan är du klar. Drick och njut! // eriicaa

Kommentarer
Postat av: Wilma

A, asså jag håller tiiep med ;D

2011-01-25 @ 20:49:43
URL: http://fotosdemi.blogg.se/
Postat av: Jonaz

fan va bra receppt ! aldri druki nå så gått tak tusen gr om ! ps tjeka ut min blogg oxå

2011-02-03 @ 12:33:09
URL: http://jonasfashionz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Your name söwt:
Stammis? ♥

♥ E-postadress: (bara vi ser den ♥)

♥ Blogg lr?:

♥ Skriv här! ^^:

Trackback
RSS 2.0